Maybe you found it interesting:

7 nov. 2009

Rulouri de jambon cu crema de smantana si boia

7 nov. 2009


4 persoane
Preparare : 5 min
Gatit: 8 min

-4 felii de jambon alb
-15 gr unt
-2 cepe de apa
-200 ml smantanta
-1/2 lingurite de concentrat (pasta) de tomate.
-1 lingurita de boia
-sare si piper

Curatati si taiati fin ceapa si o caliti la foc mic intr-o tigaie in care ati pus untul. Lasati ceapa timp de 4-5 minute pana cand devine translucida.
Presarati boia, adaugati smantana si pasta de tomate si amestecati bine. Aduceti la fierbere si gatiti usor timp de 3 minute pana cand amestecul se ingroasa usor si este cremos. Gustati si asezonati cu sare si piper.
Rulati fellile de jambon (cu ele insele). Asezati-le peste crema si incalziti-le la foc mic, intorcandu-le 1-2 ori.
Asezati rulourile de jambon pe o farfurie calda si acoperiti-le cu un strat de crema. Serviti cu orez simplu.

COMENTARIILE MELE: In loc de jambon am folosit sunca de praga. Reteta spune ca preparatul este pentru 4 persoane...daca mancati putin :)) mai degraba este pt 2 persoane. Iar unt am pus ceva mai mult. Merita gustat!

1 comentarii:

Anonim spunea...

Trebuie sa fie tare gustos cel putin asa deduc din reteta, cred ca am sa o incerc si eu....

Elisa

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails
 
◄Design by Pocket